2012. február 3.

ritmus

egyrészt sokkal nehezebb blogolni
ha van kinek elmesélni a történéseket nap mint nap.
igen, igen ez egyébként nagyon nagyon jó dolog.

másrészt az is van, hogy most van nagyon az eleje mindennek
és inkább egy retrospektív kis  bejegyzést írok majd erről
mert most éppen nagyon zajlik
a
ritmusfelvevés.

és még az is van
hogy 13 napja vagyok csak még itt
és tudtam, hoogy nincs kolbászból a kerítés,
de persze azért azt hittem.
és RETTENETESEN türelmetlen vagyok MAGAMMAL.
borzasztó
olyan elvárásokat tolok belül,
mintha sosem mentem volna kicsit vissza Budapestre,
mintha onnan folytatnám, ahol abbahagytam és ez mintha tegnap reggel lett volna.

pedig nem onnan folytatom
hanem kicist előrébbről, ami a saját tapasztalataimat illeti,és az én saját magam belső idejét és világát
és egy kicsit hátrébbról, minthogy azért itt is telt-múlt az idő és történtek a jó meg a rossz dolgok,
és ezt frissíteni kell...

és ennek a mixnek az eredménye, hogy most ebben a fázisban,
már nem csak az a vágyam van, hogy befogadjam ezt a várost,
hanem az is, hogy a város is befogadjon engem

...na és ezt még nem tudom, hogy kell.
egyelőre,
éppen hanganyagokat töltök le az internetről: improve your British English pronunciation
mert, ha tényleg az a hosszzú távú cél,
hogy eladjam itt magam és ezen alkotói szabadságot vásároljak,
na akkor itt az idő belátni
hogy az (is) vagyok, amit kiejtek a számon.
és ebben a cuki szakmában, a beszéd ugyanolyan fontos, mint a rajzolás,
ha megrendelőkről van szó,
a kreatívok motyogva és mutogatva és vonalhuzogatva is megértik egymást..
aminek egyébként nagyon örülök, de ez nekem nem elég most...

aztán ha majd levegőt veszek, amikor majd beköltöztem a szuper kis lakásba,
amire ma rábólintottam, és kivettem,
(IGEN ez egy mellékesen megjegyzett, NAGYON fontos hír)
akkor majd átggondolom, hogy mik is az én álmaim valójában.

vagyis röviden:
eseményekkel  és tanulással teli évnek nézünk elébe megintcsak! juhu!
azt hiszem, hogy mindegyik évem ilyen lesz..mindig van mit molyolni..
ez az élet élés dolog is olyan lehet mint a rajzolás (vagy fordítva)
nem lehet befejezni, csak abbahagyni...de minek..

--
is it raining? no!
sőt a nap is süt már két napja, de a csontomig mar a hideg...
és lassan megtanulok 18 fokban aludni is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése