2013. április 27.

Életképes, becsiccsenet

Ma egy elégé nehéz nap után, teljesen biztos lettem benne, hogy egy meleg bárba járunk péntek esténként munka után földelni*. Tök jó!! Szép és kedves férfiak..eye-candy...az Oval Lounge elnevezés lassan új értelmezést kap. (Eddig azt hittem csak a megálló közelsége miatt..)
Mondjuk, azt nem értem, hogy hogy bírták a teraszon rövid ujjú pólóban..de...hát....melegek..
(azonnal el kell mennem aludni..azonnal...)
Tessék életkép. Az előtérben a kollégáim, a háttérben ők cukin szerelmesek :)


Az én idegrendszerem egyébként ma estére azt hiszem, hogy teljesen felmondta a szolgálatot.
Ma leadtunk egy munkát amit két hónapja csinálunk. És jövő héten folytatjuk a következő fázissal.
Ez kb 150 rajz, 22 lakosztály. Über teammunka az én vezényletemmel, és nagyrészt favágói tevékenység, 7 csillagos exkluzív ruhába öltöztetve. Mindeközben eléggé megviselt némi furcsa hangvételű levelezés a menedzsment egyik tagjával, amire ebben a formában semmi szükség nem lett volna. (erről egyébként még szívesen írnék bővebben, de nem fogok..mert nem etikus)

Szóval mindezek miatt két pohár fröccs elég is volt ahhoz, hogy számomra észrevétlenül becsiccsencsek.
Már akkor fel kellett volna tűnnie, amikor egy "otthon-ilyen-csak-hajnal-négykor-történik" mozdulattal borítottam rá a szemben ülő kollégámra a maradék fröccsömet.

De aztán, amikor távozáskor a női WC-ben puszta jószándékból sikerült összetörnöm a tartály kerámia fedelét, majd elvágni vele kicsit az ujjam...Na, akkor már igazán fel kellett volna tűnnie.
Azért mert nem lehetett lehúzni, és gondoltam megnézem miért nem... de kicsúszott a kezemből...ha bármikor is gondolkoztatok volna rajta, hogy ki az az idióta aki tönkreteszi a WC-ket a szórakozóhelyeken ...mostantól behelyettesíthetitek az arcomat.
Mondjuk sírva nevettük..hülye mérnök vagyok...
Aztán megmondtam a pultosnak, mit csináltam, Ő meg azt mondta semmi baj, és kösz , hogy szóltál...és tényleg így értette..de legközelebb azért megpróbálom majd elmaszkírozni magam, amikor péntek lesz.

De igazándiból akkor jöttem rá, hogy valószínűleg lehúzták a rolót az agysejtjeim, amikor itthon már teljes nyugalomban ültem az online banki felület előtt, hogy befizessem a lakbért és a számlákat és egyszer csak azon vettem észre magam, hogy cincogó hangon a Szózatot dudolászom....igen A Szózatot...és ki is csúszott az a sor a számon, hogy: ááááldjon vagy verjen soors kezeee, iiiitt ééééélneeeed, éééééllllneeed..halllllnoooooooooooooooood keeeellll....
nem hiszem el.

*földelni: ezt még az Anitával találtuk ki, amikor péntekenként jóga után, mindig elmentünk inni..általában a Múzeum Cukiba..hogy a lelki felemelkedés után meglegyen a balansz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése