2012. augusztus 12.

Rövid hírek - linkben az igazság


1.Munka
Úgy döntöttem elköltöztettem a weblapomat, mert a Weebly borzasztón nehézkesen kezelhető.
Erre mondják, hogy jó ötletnek tűnt...
Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy csak Szeptemberben járok majd aweblapcsinálás  végére, de azért elkezdetem rajta ügyködni.

Naszóval, az új portfóliógyűjtemény, új munkával, azoknak akik még nem látták.
Szép, színes, illatos Behanche portfólió itt:
http://www.behance.net/misssmith

2.Videó
Az előző posztban pedig első videóm,a kávéfőzésről. Valódi ínyencek, kérem, kíméljenek.
Videóvágásban (is) van még mit fejlődni, de ez cseppet sem von le a nagyszerűségemből, naugye..khm.

3.Rajz
egyébként mostanában rajzolok is, van egy új nagy füzetem..és épp abban a fázisban vagyok, hogy nem érdekel, hogy mennyire lesz csinos a végeredmény, csak az, hogy mennyire élvezem én a rajzolást.

Vannak ilyen Sketchmob-nak nevezett események (ajánlom copyzásra a rajziskolás tanár ismerőseimnek), ahova ingyen lehet elmenni, egy-egy estére..és lehet/kell rajzolni, különböző témákban (élőmodell rajzolás, térrajzolás..stb), meg kreatív feladatokat adnak, meg mini verseny van, meg ismerkedés, néha még barbeque-t is csinálnak..és szerintem remek reklámértékkel bír.
Igazi, valóságos, nem social médiás bemutatáson alapulva.
Ezt nem ott rajzoltam, de abba a füzetbe, amit ott kaptam..az egyik ilyenen még nyertem is a közönségszavazáson...nagyon meg voltam lepődve, mert nagyon nagyon szuper rajzosok is vannak. Mindenféle szakmából jönnek.
Ja és mindenki mehet, minden szint..és semmi nem ciki, és nincs teljesítménykényszer, csak szimplán jó mulatság.



4. Vendégek
Voltak übercuki vendégeim is egy hétig. Orr Máté, Régner Viki és Nagy Áron (neki is van blogja, de nem találom), akik sokkal-sokkal jobban rajzolnak, egyenként is mint én. Ezeket a blogokat odalinkelem az oldalsó mezőbe is, hogy bármikor megnézhessétek.
És AZ Anita, Rotterdamból..akivel valahogy sikerül mindig ugyanazon gyötrődnünk, szóval megint be nem állt a szánk...
Július kedvenc hetét köszönhetem Nekik. Köszönöm, hát, Július kedvenc hetét Nektek!

5.Olimpia - saját test tudat
A város egyébként valóban üres volt az olimpia ideje alatt.
Tegnap futottunk Dalmával bele először a tömegbe.
Viszont a tömegközlekedés zsúfoltság ijesztgetés miatt, elkezdtem biciklizni ( I Love Barcleys Bike) és ennek köszönhetően elkezdett újra shapeülni a fenekem és újra elkezdtek izmaim lenni, és el is határoztam, hogy keresek valami táncos mozgásformát, hogy kicsit kidugjam végre az orrom a monitor elől..és persze, hogy ennek a fenékformálásnak még inkább utánajárjak.
Mondjuk az is van, hogy valahogy ebben az országban sokkal csinosabbnak érzem magam, és nem azért mert itt több a túlsúlyos..egyszerűen csak sokkal kevesebb ember gondolja azt, hogy többet  érsz, ha beleférsz a 10-es ruhákba (ami utoljára, szerintem általános iskolás koromban történt meg).

6. Eső
Azt hiszem esik mostanában, meg mindenki sír, hogy mennyire szar ez a nyár...de én nem érzékelem.
Nyár ez, csak nem 40 fokos..a lábamon ott a szandál nyoma a napsütéstől. Szóval ezt a nyarat én kipipálom.

Hát ezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése