2012. április 1.

FilmSzínház: The Most Incredible Thing

Tegnap megint kultúra.
Azt már mondtam régen, hogy nem szeretem a kortárs táncot, ugye? Mert nem értem a nyelvet.
De azért újra és újra teszek egy próbát..és az van, hogy a Sadlers Wells-ben valahogy mindig értem a táncot..most már másodszorra mindig. És azt is gondolom, hogy talán kicsit már értem is egyébként is..mivel már nem parázok rajta, hogy úristen ez most mi..egyszerűen csak élvezem és hát nahát, talán pont ez kellett...(kérdezi ezt félszemöldök felhúzva)

The Most Incredible Thing
Andersen, PetShopBoys, Javier de Frutos és Ivan Putrov (vicces, mert elsősorban miatta találtam meg ezt az előadást...ja, hogy nem szeretem a balettet..de ha valaki tud repülni, akkor az izgi azért)

Egyébként meg fent van az interneten az egész, így most megoszthatom az élményt igazán.
(zárójelben megsúgom, hogy élőben jobb volt, különösen a tehetségkutatós rész, de egyébként így sem rossz egyáltalán...mondjuk hozzánk nem beszéltek az alkotók, és néhány dolgot a jelmezekben is megváltoztattak, hogy mééég érthetőbb legyen..különösen amikor az óra életre kel..az évszakokra konkrétan ráírták, hogy tavasz, nyár , ősz, tél..Ádámra Évára pedig, hogy Ádám Éva..és stb...ami kicsit azért bosszantó volt...mert belátom, hogy egyébként hülye vagyok a műfajhoz..de lehet hogy ennyire nem...viszont arra a kérdésre remek válasz, hogy hogyan próbálják emészthetővé tenni a művészetet a TV-től elpuhult agyunknak..és végül is sikerült..szóval minden elismerésem..)

Na, de mindegy is, inkább nézzétek meg Ti is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése